Апісанне праекта

Асноўная ідэя заключалася ў тым, каб перадаць філасофію брэнда праз прастору. У яе аснове - мінімалізм, лаканічныя сілуэты і дамінаванне чорнага колеру. Інтэр'ер шоурума павінен быў стаць працягам візуальнага кода кампаніі, захаваць яе характар, але пры гэтым здабыць уласную індывідуальнасць.

У пошуках балансу паміж функцыянальнасцю і выразнасцю мы адмовіліся ад класічнай расстаноўкі па перыметры сцен і стварылі цэнтральную кампазіцыю - арку, якая стала воссю прыцягнення прасторы. Яна фармуе лёгкую ілюзію вынахаду за межы рэальнасці: адлюстроўваючыся ў люстэрках, арка размывае межы і стварае эфект міражу.

У праекце ўсё падпарадкавана рытму і кантрасту - чорнае і белае, матавае і адбівалае, шчыльнае і празрыстае. Боксы для аксесуараў арганізаваны ў выразным парадку, ператвараючыся адначасова ў функцыянальныя вітрыны і арт-аб'екты. Матэрыялы: шкло, метал, тэкстыль - пераклікаюцца з філасофіяй брэнда, падкрэсліваючы яго стрыманую эстэтыку і ўвага да дэталяў.

  • BATNORTON II
  • BATNORTON II

План 1-га паверха

План 1-га паверха
Эксплікацыя плана


Спадабаўся праект?

Падзяліцеся спасылкай:

Нашы праекты

Магчыма вам будуць цікавыя іншыя кірункі і праекты нашай студыі:

Напішыце нам

І мы адкажам на любыя пытанні, якія вас цiкавяць.